Кошик
3440 відгуків
Інтернет-магазин "TorgZp"
+380 (67) 236-88-33
+380 (99) 764-61-12
+380 (66) 141-93-11
Viber

Біговели

Велосипед без педалей, ранбайк, велобіг від, велобалансир, велосипед для бігу або просто БЕГОВЕЛ — це популярний в Америці, Європі, Японії, а тепер і в Росії, дитяче транспортний засіб, що представляє собою двоколісний велосипед без педалей, здатний не тільки допомогти дитині відчути всю радість від знайомства зі світом швидкості, але і навчити швидко і весело освоїти їзду на велосипеді.

Велосипед без педалей є кращим вибором для віку дитини 2-5 років. Це досить новий продукт, тому більшість з нас тільки недавно дізналися про нього. Часто буває, що з благими намірами батьки чи бабусі й дідусі купують дитині велосипед занадто рано, а потім розчаровуються реакцією дітей, т. к. часто до 4-5 років дитині важко сконцентруватися на двох діях одночасно: тримати рівновагу і крутити педалі, і це нормально, адже більшість дітей вчаться повзати, перш ніж вони починають ходити. Було б дивно очікувати від дітей, щоб вони прогресували від триколісних велосипедів і велосипедів зі стабілізаторами до звичайних велосипедів, не маючи при цьому можливості оволодіти всіма аспектами статичного і динамічного балансу.

Головна » Чого може навчити беговел

Чого може навчити беговел

Чого може навчити беговел?

Велосипед без педалей на дитячих майданчиках часто викликає подив: «Навіщо бігати з самокатом між ніг?» — запитують люди, мало знайомі з цим винаходом. На жаль багато мам відчувають себе невпевнено, купуючи нестандартний транспорт своїй дитині, і губляться при таких питаннях. Розберемо детальніше, чому і як вчить беговел.

Перше і основне, чого вчить беговел — це тримати рівновагу, не дарма його називають ще велобалансиром. Причому вчить безпечно і досить рано, коли мозок малюка ще дуже активно розвивається і знання схоплюються на льоту.

Беговел був придуманий до велосипеда: в різних країнах були свої унікальні, але багато в чому схожі, конструкції. В основному вони призначалися для поштових працівників, яким потрібно було долати чималі відстані не самої рівній місцевості, доставляючи листи. Для прискорення їх руху і був придуманий попередник велосипеда. На ньому не було педалей, але було два колеса, сідло і кермо. Людина, сидячи на сідлі і штовхаючись ногами, суттєво збільшував свою швидкість і максимально переборні відстані. Сидіти ж легше, ніж йти. До того ж в той момент, коли ноги висіли і транспорт їхав сам, отримавши імпульс, людина фактично відпочивав. При цьому прохідність залишалася майже незмінною. Так, переходити вбрід річку або переступати через повалене дерево доводилося, тримаючи транспорт в руках, але по втоптаній лісовій стежці так звана «Машина для бігу» їхала чудово. Такий вид транспорту швидко отримав популярність, але час його було недовгим — його вдосконалили досить швидко. З'явилися ланцюг і педалі. Використовувалися перші велосипеди в основному листоношами і швидко завоювали популярність серед інших кур'єрів або просто жителів, добиравшихся до роботи пішки за кілька кілометрів. Для дорослих не було проблеми недостатнього розміру важеля тиску на педалі і нестачі місця для їх розташування. Дітей як цільову аудиторію тоді не розглядали взагалі.

Коли почала розвиватися індустрія товарів для дітей, велосипед вже міцно зайняв своє місце в житті і про «недоробленому» велосипеді забули. Однак з'ясувалося, що діти не можуть впоратися з двома колесами на досить низькій швидкості. Їм не вистачало сили важеля для швидкого розвитку достатньої швидкості, щоб утримувати рівновагу. Педалі були дуже короткими, а коліщатка маленькими через зростання дітей. Швидкість була низькою, що радувало батьків, але при цьому вкрай мало дітей могли їздити на двох колесах. Так з'явилися приставні колеса та триколісні велосипеди..

Велокат позбавлений педалей і приставних коліщаток, але він за рахунок цього чудово підходить для того, щоб навчати дітей тримати рівновагу. Невеликі колеса не дають розігнати достатню швидкість, щоб їхати, довго не торкаючись землі, але, використовуючи нерівність рельєфу, наприклад, гірку, дитина досить довго може їхати вниз, піднявши ноги. Робить він це саме тримаючи рівновагу: утримує центр ваги свого тіла в потрібному місці, балансуючи корпусом і подруливая кермом — все, як на дорослому велосипеді. Однак, якщо дитина перестає контролювати ситуацію, лякається, втрачає рівновагу або швидкість здається йому занадто високою, він може миттєво поставити ноги і діяти по ситуації: зупинитися, загальмувати або їхати далі, відновивши рівновагу. Коли довжина ніг дозволяє сісти на колеса з діаметром 16 дюймів, проблема короткого важеля у педалей практично йде і швидкість виходить достатньою, щоб утримувати рівновагу. Згадайте, як вам важко тримати рівновагу, якщо ви їдете зовсім повільно?

Після катання на велосипеді без педалей дитина легко сідає на педальний велосипед і їде без будь-яких приставних коліщаток. Вміння тримати рівновагу, отримане в ранньому дитинстві за багатьма відгуками позитивно позначається на подальшому фізичному розвитку дитини.

Друге, чому чудово вчить велобіг від — це вміння оцінювати рельєф місцевості. Дитина дуже швидко розуміє, як саме рельєф впливає на швидкість і складність його катання. У гірку їхати важко, з гірки — беговел їде сам. Дитина бачить перешкоди і може їх подолати. При цьому його ноги можуть у будь-який момент отримати контакт із землею і зупинити беговел, завдяки чому розвивається уважність і уміння прогнозувати подальші події. Відбувається це найбільш безпечним способом — саме за рахунок можливості швидкого і впевненого контакту з землею. Зістрибнути з самоката або уникнути удару педалей набагато важче.

Третє, чому вчить активне використання транспорту, яким дитина управляє сам, — це вивчення правил дорожнього руху.

Пріоритет транспорту і пішоходів, правила обгону або випередження; безпечне гальмування або виписування змійок — правила вивчаються дитиною в процесі катання. Як чинити правильно і безпечно? Що робити, якщо хочеться виписувати змійки, а поруч багато інших учасників руху? Що робити при перетині доріг або проїздів? Хто несе відповідальність за безпеку маневру? Дитина вивчає на практиці, чому необхідно пропускати пішоходів, чому необхідно попереджати про обгоні або що відбувається, якщо спробувати «підрізати» когось-і все це поруч з дорослим. Причому пояснювати і практикувати все це можна без відриву від розваги і з зростаючими швидкостями — дитина буде вже підготовлений.

Дітки досить швидко запам'ятовують правила того ж обгону, буквально пару раз досить випробувати на собі наслідки порушення цих правил, наприклад, зіткнувшись з іншим беговелом або побачивши переляк мами, занадто близько під'їхавши до проїжджої частини.

Правила необхідно обговорювати заздалегідь і в процесі. Вони вивчаються завдяки досить великій свободі та відсутності відчуття контролю, на відміну від подорожі на велосипеді з ручкою. На триколісному велосипеді з педалями на передньому колесі, у дитини достатньо багато сил і уваги займають педалі, так як потрібно досить висока координація рухів рук і ніг, відмінна від звичайного життя. Управління беговелом максимально спрощено. Руки крутять кермо в потрібну сторону, а ноги просто «біжать». Тобто беговел фактично зливається з тілом дитини, даючи йому легко керувати собою і не створюючи при цьому додаткових труднощів. Це відкриває можливості використання беговела діток від року, у яких координація рухів свого тіла вимагає ще досить багато уваги.

Багато мам бояться беговелов саме за рахунок їх високої свободи переміщення і великій швидкості. У цьому випадку варто порадити почати з обмежених просторів, домовитися про найбільш важливі правила (наприклад, «там, де їздять машини, — тільки поруч з мамою» або «пішоходів об'їжджати») і поступово додавати нові правила, розширюючи простір для катання.

Про правила доведеться нагадувати досить довго. Не варто дивуватися, якщо дитина раптом забуде що-те, що раніше робив завжди, — дитина міг відволіктися, тому перевіряйте на безпеку простір навколо самостійно і нехай буде подвійний контроль. Але те, що ваша дитина зможе вивчити помітну частину правил дорожнього руху, так як стає його частиною — це факт.

І останнє, чого ще може чудово навчити велобалансир, це правилами безпеки при заняттях екстремальними видами спорту, які вимагають додаткового захисту і дотримання більшої кількості правила заради безпеки. Катання по порожній і рівній доріжці парку — це одна ситуація, а розваги з беговелом на скейтерського майданчику — зовсім інша. І де саме проводити кордон «екстремальності» або «необхідність наявності захисту», вирішуєте ви. Навчити дитину правилам безпеки — тобто носити шолом і захист — це завдання мами, а беговел в цьому — гарний помічник. Заради катання з гірок скейтерського майданчики дитина з задоволенням одягне шолом, а побачивши, що там багато й інших діток в шоломах — зрозуміє, що це нормальна частина життя. Поділ на екстремальне і не екстремальне відбувається в кожній родині самостійно, на підставі прийнятих в сім'ї та суспільстві норм. Будьте тверді у своєму розумінні того, що для вас безпечно, і тоді у дитини не виникне сумнівів і спроб переконати вас.

Про шоломах як необхідної частини беговела в інтернеті говорять багато і наполягають на їх використанні. Однак вирішувати вам. На змагання без шолома не допустять, а ось поїздка по асфальту до парку на самокаті, приміром, шолома не вимагає. Беговел з безпеки не поступається самокату, багато в чому навіть є більш безпечним. Однако если ребенок любит «выделывать трюки на ровном месте», предпочитает агрессивный или экстремальный стиль катания с резкими торможениями или заносами, или же вам просто кажется, что скорость слишком высока, так как ваш беговел, например, с достаточно большими колесами — то наденьте шлем, и пусть ребенок тренируется в свое удовольствие! Кстати, сильнее всего на беговеле страдают локти и внешняя часть кистей. Поэтому перчатки и налокотники лишними не будут точно. С защитой коленей в большинстве случаев справляются штаны, так как скорость не столь высока. Однак, повторюся, орієнтуйтеся на міцність своїх нервів і свої переконання.

Розуміння того, чого саме ви хочете навчити свою дитину і для чого ви купуєте йому транспорт, дозволяє визначитися з вибором, а доводити свій вибір скептично налаштованим знайомим зовсім не обов'язково.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner